sábado, 4 de septiembre de 2010

De Vigo a Denver

E cun cambio de imaxe comeza a miña andanza documentada por esta terra afastada. Adeus bigote e benvido un 'look' ao máis puro estilo 'Morgan' no Ano da Carracha (aquí rematan as similitudes co personaxe).
Agora espéranme unhas horas de estudo e traballo de clase, pero confío en poder darme unha volta coa cámara pola cidade de Denver para tentar amosar a que será a miña cidade durante o próximo par de anos.


Aquí déixovos unha canción que escribín hai un par de noites, preso da morriña:

Ruxen os ventos

Laian as pingas de orballo nos fentos

E laio eu se penso

Na miña Galiza en calquera momento


Desta saudade

Quen me vai gardar

Desta saudade

Lonxe do meu lar


Sons dunha terra

Que amence tan cedo

Que cando está en tebras

Eu sombra non teño


Desta saudade

Quen me vai gardar

Desta saudade

Lonxe do meu lar


Dos ríos ás fontes

Que viu Rosalía

Eu envexo os montes

Que gardan a Ría


Asubío as cantigas

Que os meus aturuxan

Ninguén se me amiga

Ninguén cantarruxa

1 comentario:

  1. Hello meu fillo.
    ¿Cómo é que estás?
    Com et va la cosa per aquestes llunyanes terres?
    Potser et sents perdut?
    No ho crec, perquè sempre has estat valent i mai t'ha espantat al desconegut, d'aixó nestic ben segur. D'on surten, llavors, aquestes rimes melancolicas?
    Saps de sobres que t'estimo.
    El teu pare.

    ResponderEliminar